Äntligen Fredag!!!

Fredag har blivit familjen PerssonHolmströms heliga dag, då är det god mat, mys, slappa framför tvn alla 3 och bara va. Så skönt!! Nu väntar vi på Idol, David, lagkaptenen, håller på och försöker få ihop sitt bandylag inför matchen imorrn och Alizia leker med alla sina låtsas kompisar.

Igår när jag skulle hämta Alizia fick jag sms av Erika som undra om vi inte kunde ses, och självklart ville vi det, så jag och Alizia tog pulkan och mötte dom sen gick vi hem till dom och fika. Melvin var lite trött trodde vi först, sen insåg vi att han hade feber!! Stackarn... Hoppas han kryar på sig! Så vi var bara där en snabbsväng får bli längre tur nästa gång.
På kvällen var vi och Robin i stan och fixade klart alla hans julklappar, jag klippte mig oxå =D.

Idag har jag arbetat, skönt, men hade gärna arbetat lite mer den här veckan. Alizia var rejält dålig i magen inatt så det var tur att hon inte behövde vara på dagis idag utan moster Nina och hon har lekt och slappat hela dagen. Tack!

Imorrn blir det som sagt tidig bandy match, sen funderar vi på och åka till Mjölby och bada, Alizia pratar ju om att hon vill till simhallen, så det kan ju vara kul. Blir att hälsa på Farbror Andreas och Sara då oxå kan jag tro. Annars bjuder helgen på baka pepparkakor, julpynta lite, städa och hälsa på farmor. Full rulle som vanligt....

Nähä..kom på nu att jag hade ju tänkt färga håret under Idol, hmm.... Undra om jag hinner det.....

I´ll be back!



Alizia fick åka pulka till dagis igår - uppskattades!!



Kommentarer
Postat av: Grannen igen :P

Mjölby simhall ska vara toppen. Min syrra och dom åker dit ibland. Skönt att det är bättre med Alizia. KRAMAR från undervåningen

2008-12-05 @ 20:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0