Det blir inte alltid som man tänkt sig.......

Igår var det ju som sagt Idol som vi väntade på, Alizia som tjatat om det hela dagen, satte sig i soffan 19.45 ihop med pappa, 19.50 sov hon! =D Haha, typiskt henne..... Det blir inte alltid som man tänkt sig....
Hon sov från dess till 07.00 imorse, i sin säng!!! *vågen* (Ja inte "den vågen" om nån av juni morsorna läser ;P - saknar er grymt mkt för övrigt :( )

Jag passade på och slänga i en färg i håret, jag trodde ju att jag hade svart färg hemme, det var ju det jag tänkt ha igen nu, men det hade jag inte, utan det blev en mörkbrun med koppar slingor. Det blev mörkbrunt med lite blonda, lite rosa och lite oranga slingor - men det beror ju på hur man definierar koppar :S.  Det blir inte alltid som man tänkt sig....

Kom på sent igår med att Alizias pepparkaks deg ska ju stå i kylen flera timmar, så jag slängde ihop en lite snabbt, så vi har degen klar. Snacka om effektivitet, kolla på Idol, färga håret, hjälpa David leta tattuering samtidigt som vi fixade pepparkaksdeg =D

Nu är David iväg på sin innebandy match, Alizia och jag har sjungit och hoppat lite till hennes "Hoppa skiva", nu är vi strax färdiga och ska nog gå ut och gå en sväng. Det blir inget simhallen idag, Alizia somnade ju som sagt igår, inte likt hennea tt slockna så, speciellt inte efter att hela dagen redan legat i soffan typ, så hon var/är nog inte på topp. Idag verkar det iof inte vara någon fara med henne och hon är pigg, men vi avvaktar. Så idag blir det pepparkaks bak, och badet imorrn.

Nähä, nu slog madame i huvudet och är lessen. Det gör det ju inte bättre att pappa just åkte heller - hon är en riktig pappagris!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0