Sjukstuga

Julfesten igår var rolig, mkt tjatter och lite roliga lekar, god mat osv. Jag hade vsst varit snäll oxå, för jag fick en julklapp av bossen :D

Alizia har hostat och varit lite orolig inatt, imorse när vi vaknade vid 07.00 så hade hon feber, så det var bara ringa dagis och säga att Alizia blev hemma idag med. Personalen sa att tyligen går det något virus där, som är segt och långvarigt, med feber och just grym hosta. Får se hur länge det här ska hålla på....

Alizia blev så glad när hon såg att det var snö och snöade ute, ville ut och åka pulka med Wille, men det går ju inte eftersom hon är sjuk, men det tyckte inte hon då. Vi tog pulkan till affären iaf och handlade lite... Så lite frisk luft har vi allt fått.

Alizia saknar pappa jätte mycket idag, hon pratar om honom hela tiden, frågar när han kommer hem, nu hade hon hittat hans mössa och den skulle hon prompt ha på sig. Pappas flicka!! Skönt att de får iaf lördagen ihop och hinner umgås, annars går vardagarna alldeles för fort för oss - man hinner inget.

Vi har just ätit lunch och jag ska strax åka och arbeta, Alizia ska jag lämna i Hillvastra där Nina är. Så jäkla skönt att vi kan pussla så här med våran familj, att alla ställer upp!



Bjuder på en väldigt fiiin bild som Alizia tog på mig igår just innan jag skulle springa till skjussen till julfesten =D

Peace!

Kommentarer
Postat av: kreativ-linda

Vad duktig hon är som kan fota! :-) Och snygg skjortklänning!

2008-12-11 @ 13:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0