Det är lördag!!!

Om ni inte redan visste det :P

Igår var en tuff dag, började tidigt och skulle åka buss till jobbet då David lämnade in vårat flygplan på BIVA. Alizia var inte alls pigg när jg lämnade henne vid 07.00 på dagis, och jag var dyngsur av all slask och regn, men blev varm på bussen så jag hoppade av och gick en sväng innan jag gick till jobbet (var inne 40min innan jag började) Hann tom handla mat mm kl 08.00 på morronen.

Sen väl på jobbet blev det kaos, jag som skulle sluta 16.00 och hade sett fram emot det fick jobba till 18.00, och vi had eingen personal och ja, det var allmänt tufft. Jag ringde mamma som fick hämta Alizia så slapp hon vara kvar till sist på dagis och så behövde inte David stressa hem. Så David hämtade mig efter jobbet. Det hade gått jättebra att fixa våran bil, som kompensation så satte de på våra vinterdäck oxå, så det var ju najs. Hos mamma sen så käkade vi porterstek, potatis och sallad - gott!!

När vi kom hem så la vi oss alla 3 i soffan och kollade på Idol, efter det blev det sova för oss alla.

Idag har Alizia och jag legat och myst länge i sängen, det var ju så satans kallt och gå upp. Men nu har vi just ätit frukost och ska fundera vad vi ska hitta på idag. David slutar nog runt 12.00.

Det är alldeles vitt och soligt ute - härligt!!


Kommentarer
Postat av: Grannen

Skönt att få på vinterdäcken kan jag tro hoppas våra kommer på i början av veckan. Ska besiktiga på onsdag. Kram från undervåningen:)

2008-11-02 @ 17:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0