En tuff vecka är över....

Jaa, den här veckan har varit tuff. Man har tänkt mkt.... Det har hänt mkt.

Igår jobbade som sagt David på förmiddagen, jag och Alizia var hemma och slappade. Vid 11.00 kom Nina hit och vi gick ut och gick en lång promenix, sen blev det hem och käka lunch, stoppa Alizia i badet och jag duscha. Efter mkt om och men åkte vi till Mantorp och kolla möbler och handlade på City Gross. Sen bar det av till Mjölby och Farbror Andreas och Tant Sara :P Käkade "god" mat och hade det trevligt ;P

Idag har jag jobbat, sen han njag med att städa lite innan fotbollen. Det var länge sen man hade glädje tårar över AIK. 3 mål, 3 fina mål och bra spel!! Avtackningen av Rubarth var enorm och vemodigt.... Jag vill inte ens tänka på hur det skulle bli om Tjerna oxå skulle sluta....

Efter 3 poängs matchen så lagade vi tacos och ja gduschade. Vid 19.00 åkte jag ner till Nina, vi skulle se nån film, blev lite struligt vilket men det löste sig. Har just kommit hem och det är dax för sängen, upp tidigt imorrn - nu har jag börjat mitt 6 dagars pass med jobb. Jag vet inte vad jag gett mig in på.... Nån som kan ordna lite mer tid på dygnet åt Fru Holmström?! Please......? Hepp....inte det inte!


Som jag skrivit innan så tänker jag mkt på min bro´och hans vänner som kämpar på mitt i allt det hemska som hänt....
Det är inte en spelare som gör laget , det är laget som gör spelaren....



................Ibland vill man bara gömma sig ett tag.............

Kommentarer
Postat av: stavpartner´n

Titt ut sa Wille när han såg kortet. Sen var tjatet igång om "lizla" hela morgonen. Sen blev det uppåt värre på dagis Alizia hade väntat på Wille länge sa Gun och han då tjatat länge så det vart perfekt. Wille var heller inte ledsen när jag gick utan sa "hejå" utan problem. Ha en bra dag på jobbet :) Kram

2008-11-03 @ 09:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0