Long time - no see.....

Helloj!

Länge sen det skrevs här, inte haft tid eller ork. Har sista tiden haft ett litet brejk med herr Dator, blir lite väl mkt tid framför den annars och det finns så mkt annat som ska grejas som är viktigare än internet mm.

Senaste veckorna har det jobbats massor, det är ett sju jäkla styr att få hop vardags pusslet (haha, det som jag längtade efter så grymt mkt förra hösten :P) Det är lämning och hämtning på dagis, hur vi tar oss till jobbet, handla och laga mat och sen allt det där övriga som ska få hem och vardag att gå runt, och sist men absolut inte minst umgås och leka med Alizia. Som tur var har vi ju jätte mkt hjälp av vår stora familj, utan Er hade det var stört omöjligt att få Fam Persson/Holmström att gå runt.

Största grejen för oss sista tiden är väl att Herr Norling fick sparken för AIK, fattar inte, kommer aldrig förstå... Visst ingen är större än AIK, men nää, vi håller inte alls med styrelsen i den frågan. Men men, bara blicka framåt och se vad som händer. Bara Tjerna är kvar så det finns nått hjärta så är jag nöjd.

Förra helgen så hade vi besök av Fam Karlsson/Magdesjö på fredagen, åt gott och kolla på Idol, trevligt trevligt! LÖrdagen tillbringades på stan, vi käkade lite lätt lunch och sen åkte David på innebandy match (som vann över serieledarna!!!) och Alizia somnade i vagnen så jag kunde gå i lugn och ro och kolla, det var jätte skönt, shoppade även lite så det var kul. På kvällen blev vi bjudna på mat hos farmor och dit kom även Andreas och Sara, Alizia blev jätteglad när dom kom dit, så härligt och se!

Söndagen var ju farsdag, inget jag och David firar (våra pappor alltså), men självklart så skulle ju Alizia fira världens bästa pappa, och han fick vantar som Alizia valt och en present till som jag tror han kommer tycka om. 
Min pappa fyllde år den dagen så vi åkte dit oc hfirade honom en sväng, ses inte så ofta men det gick bra med Alizia å allt, blev tyvärr inte så lång stund där, var ju fotboll på eftermiddagen. AIK vann....

Vi har varit hos öra/näsa/halsspec förra veckan, det gick jättebra, ingen ny operation än, det såg okej ut i hals och näsa nu, så jäkla skönt!!! Nu håller vi på med utredningen hos Margareth, David och Alizia var där förra veckan och Alizia och jag ska dit sista gången imorrn, så vi är lediga hela dagen - skönt!!

I helgen som va nu så var det en riktigt skön hemma helg, eller nästan iaf. Vi hann med att vara hos mamma i fredags och en sväng i lördags, vi lämnade Alizia där och hon sov där från lördag till söndagen. Lördags kvällen åkte David och och käkade i stan och sen handlade en sväng på Maxi, kvällen tillbringades i soffan. Söndagen gick vi upp vid 05.00, jag och David och Nina åkte till Ullared sen och shoppade :D Blev lagom mkt handlade, mycket folk men det gick bra ändå. Men gud så skönt och komma hem och hämta Alizia.

Blev alla julklappar klara, det är ju inte så många iof, vi har ju lagt ner mer och mer med det där med julklappar och julfirning, varför ska man ses och byta pengar om man aldrig träffas annars? Nää...nu är det jul med nära och kära som gäller, och då behövs det inga julklappar för att ha det mysigt.

Nähää..nu ska jag leka med Alizia. Ska lämna henne hos farmor sen, jag jobbar kväll idag så hon får vara där tills David kommer hem.

See yaa later!





Kommentarer
Postat av: Jessica&Aron

Tjena Bruden! Det var länge sen ! Jobbar du nåt nu? Är du bjuden på vår Julfest ? Om inte ska jag se till att du blir det :-) Jag har inte hört nå om jobb men jag hoppas få veta snart... Jag har knappt varit på JJ nu har varit ute o fart så mycket. Men nästa vecka ska jag vara där hela veckan. Mår Ni bra? Har ni klarat er från förkylning och kräksjukan? // KRAM

2008-11-27 @ 14:49:52
URL: http://aron.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0