Helvetes helvete

Jaa, typ så kan man sumera de sista dagarna. Mycket besvikelse, ilska, gråt och sorg.... Ingen idé att skriva här då känner jag, svårt att hålla sig lite nyanserad och lugn. Trots allt kaos så känner jag ändå lite som klyschan " If it doesn´t kill you, it will make you stronger!"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Men lite bra har allt helgen varit oxå:

+ Syrrans födelsedagskalas, trevligt trevligt! Alizia och jag var sen hemma själva på kvällen medans David var iväg och spelade poker och drack öl med grabbarna.

+ Busfabriken med hela gänget på lördagsförmiddagen, sen trots all kaos på lördagskvällen så ordnade David och jag lite mys med 2 filmer och hemmagjord pizza.

+ Wildas 1 års kalas - att tiden gått så fort!!

+ Alizias besök hos BVC och allergicentrum gick bra, hon har nu slagit 11kg gränsen *yihuuu* och på allergi fronten var det ingen förändring, men då vet vi iaf.

+ AIK tog 3 poäng hemma  mot ÖSK - och de spelade bra oxå!!

+ Sara var här och hälsade på igår, blev en god Alizia vänlig kladdkaka och efter det spaggeti & köttfärsås hos farmor allihop.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

När man hamnar i sånna situationer som sista tiden så känner man att nu får det vara nog, som en klok kvinna (psykolog) sa till mig en gång, att man ska inte ha personer i sin närhet som alltid får en själv att må dåligt - en energi tjuv och typiskt "jag" människa. Det gör oss inte bättre. Vi är värda mer.  

I nöden prövas vännerna, och jag är grymt stolt över min bro´ och hans grabbgäng som tyvärr verkligen får erfara det nu, i det fruktansvärda som hänt. Vi tänker på Er!



Some might say they dont belive in heaven - Go and tell it to the man who lives in hell.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0