Snön faller, och vi med den.....

Jaa det snöar ute, hörde ryktena om den berömda vita nedkomsten på jobbet, och när jag kom ut fullkomligt vräkte det ner!! Hemma väntade David med att få gå ut och byta däck *mohahaha*.
 
Det gick inte fort hem ska jag säga, typ 30 km/h på bergsvägen.
Jag stannade hos mamma och ringde och sa till David att det var svin halt ute och att vinterdäck behövs definitivt, så han klädde på sig och Alizia och tog pulkan upp till mamma, Alizia var överlycklig!! Men vi insåg snabbt att det var alldeles för leerigt och blött för att byta däck, så det blev inget. Imorrn ska ju Saaben till bildoktorn så vi ordnar å att dom byter däck åt oss.

Har ju jobbat idag som sagt, 1 vecka sen sist och det kändes, en hel del att ta igen och uppdatera sig om. Framöver har jag lite schemalagt arbete och det är skönt.

Snart helg, och det är visst allhelgona afton mm, så det blir väl att åka och tända lite ljus och så på minneslunden. På lördag arbetar David och på söndag jag, som David sa, vi gör visst allt för att slippa umgås :P

Imorrn ska vi upp tidigt så det är bäst jag plaskar in i duschen nu.

Bye for now!


Kommentarer
Postat av: Grannen

Halloj

Ja faan vilket väder det var vi åkte ju samtidigt från stan cirka det gick inte fort. Kul att åka pulka kan jag tro. Vi får på våra däck på måndag som tur är. Men då har det väl försvunnit som det alltid gör när man fått på däckena. Hoppas vi hinner med tellby i helgen då. Kramar från undervåningen :)

2008-10-31 @ 10:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0